HİZMETLERİMİZ

Medikal ihtiyaçlarınızın tamamı için anahtar çözümler sunuyoruz

Teknik Servis Hizmetleri

Promedis Group, satış ve pazarlama faaliyetlerini yürüttüğü ürünlerin satış sonrası servis hizmetlerine büyük önem vermektedir.

Servis hizmetlerinin verilmesinde

  • kaliteli hizmet
  • hızlı müdahale ve hızlı çözüm
  • müsteri memnuniyeti
  • taviz verilmeyen ana prensip ve hedeflerimizdir.

Satış sonrası servis hizmetleri kapsamındaki onarım ve koruyucu bakım faaliyetleri, uluslararası standartlara ve üretici tarafından belirlenmiş detaylı prosedürlere uygun şekilde gerçekleştirilmektedir.

Bir yandan hizmet kalitesini korumak ve daha da geliştirmek, diğer yandan hizmetlerde süreklilik sağlamak ve aksamaları en düşük seviyeye indirmek amacıyla, arıza istatistik çalışmaları ve müsteri memnuniyet anketleri yapılmaktadır.

Elde edilen veriler sonucunda bir kritik yedek parça stoğu ve ikame cihaz stoğu bulundurulmaktadır.

Teknik Servis Hizmetleri Min

Servis Hizmetleri

  • Tesis hazırlığı, teknik danışmanlık ve destek hizmetleri,
  • Kurulum, devreye alma ve teslim süreçleri,
  • Arıza müdahale ve onarım hizmetleri,
  • Uzaktan servis hizmetleri (Remote Service),
  • Önleyici ve koruyucu bakım hizmetleri,
  • Yedek parça temini,
  • Kontratlı bakım-onarım hizmetleri (standard veya müşteri taleplerine göre özelleştirilmiş),
  • Çalışma süresi (Uptime) garantisi
  • Saha güvenliği bildirimleri (Field Safety Notice),
  • Saha güvenliği düzeltici faaliyetlerini (Field Safety Corrective Action) kapsamaktadır.

Teklif Alın

Aranacak kelimeyi girin ve "enter" tuşuna basın.
Çıkmak için "ESC" tuşuna basın.