HİZMETLERİMİZ

Medikal ihtiyaçlarınızın tamamı için anahtar çözümler sunuyoruz

Entegre Servis Yönetimi

Promedis Group, satış ve pazarlama faaliyetlerini yürüttüğü ürünlerin satış sonrası servis hizmetlerini sağlamanın yanısıra, bir sağlık kuruluşunun faaliyetlerinde önemli bir yer tutan klinik mühendislik hizmetlerinin tamamını sağlayacak bilgi birikimi, tecrübe ve imkanlara sahiptir.

Entegre Servis Yönetimi olarak adlandırılan bu hizmet paketi müşterinin ihtiyaçları ve taleplerine göre şekillendirilebilmektedir.

Entegre Servis Yönetimi

  • tek bir servis sağlayıcı üzerinden, tip ve marka bağımsız, servis yönetimi,
  • tüm ekipmanları kapsayan tek ve özelleştirilmiş bir servis kontratı,
  • bütçesi ve ödeme planı önceden belirlenmiş, düşük maliyetli çözüm,
  • personel giderlerinden tasarruf

gibi avantajları sayesinde, müsterinin büyük bir iş yükünü üzerinden almakta, karmaşık bir süreci basite indirgemekte ve belirsiz bir gider kalemini netleştirerek nakit akışının sağlıklı bir şekilde planlanmasına katkı sağlamaktadır.

Entegre Servis Yönetimi’nin kapsamında

  • Kurulum, test ve devreye alma işlemleri,
  • Envanter yönetimi,
  • Çağrı ve talep yönetimi,
  • Arıza yönetimi,
  • Garanti takibi,
  • Kalibrasyon planı ve yönetimi,
  • Bakım planı ve yönetimi,
  • Kontrat yönetimi,
  • Yedek parça, aksesuar ve miyadlı parça yönetimi,
  • Döküman yönetimi,
  • Tedarikçi yönetimi,
  • Kalite yönetimi ve akreditasyon çalışmaları,
  • Regülasyonların takibi,
  • Risk yönetimi,
  • Özelleştirilmiş raporların hazırlanması,
  • Bütçe çalışmalarına destek,
  • Cihaz seçimi ve alımı danışmanlık hizmeti,
  • Yerinde servis çalışanları ile7x24 hizmet sağlanması

Süreçlerin tamamı, bu hizmet paketi için geliştirilmiş özel bir yazılım da kullanılarak, efektif bir şekilde yürütülmektedir.

Teklif Alın

Aranacak kelimeyi girin ve "enter" tuşuna basın.
Çıkmak için "ESC" tuşuna basın.